Search

Axtarış


Nanoaraşdırmalar laboratoriyasının əməkdaşları İtaliyanın Roma şəhərində Beynəlxalq Elmi konfransda iştirak ediblər

02/10/2017
24-27 sentyabr 2017-ci il tarixində İtalyanın Roma şəhərində II beynəlxalq Nanotexnologiyanın ətraf mühitə innovativ tədbiqi (2nd International Conference on NANOTECHNOLOGY BASED INNOVATIVE APPLICATIONS FOR THE ENVIROMENT –NİNE 2017 adlı elmi konfransı keçirilmişdir. Konfrans Italian  Association of Chemical Engineering (AİDİC) və Roma Sapienza Universitetinin Kimya və materiallar mühəndisliyi fakültəsinin birgə təşkilatçılığı ilə həyata keçirilmişdir. Bakı Dövlət Universitetinin Nanoaraşdırmalar laboratoriyasının kiçik elmi işçisi, “Nanomaterialların kimyəvi fizikası” kafedrasının aspirantı H.A.Şirinova və  Nanoaraşdırmalar laboratoriyasının kiçik elmi işçisi K.Ə.Hüseynov Romada keçirilən bu kanfransda iştirak etmişlər.

Şərəfli ömrün məqamları

25/09/2017
XX  əsrin ikinci yarısından başlayaraq təbiət elmlərinin inkişafında yeni bir tendensiya – multidisçiplinar tendensiyası üstünlük təşkil etməyə başladı. Elmlərin, xüsusilə öz inkişafında yüksək nailiyyətlər qazanmış fizika elminin digər elmlərlə inteqrasiyası dünya texnoloji elmlərin inkişafında yeni perspektivlər açdı.  Bu cür müqəddəs bir işdə indi 60 illik yubileyini qeyd etdiyimiz Mustafa müəllimin də böyük rolu var. Mustafa müəllimin 60 illik yubileyi haqqında bu yazını hazırlayarkən illərin necə də sürətlə keçdiyini anladım. Mən Mustafa müəllimlə 1975-ci ildə ali məktəbə eyni qrupda imtahan vermişəm və hələ onda onun aglına, intellektinə, qabiliyyətinə heyran olmuşdum. İndi ömrünün müdriklik çağına qədəm qoymuş istedadlı alimin həyatına bir cığır açaq və onun ömür səhifələrini vərəqləyək.

Fizika fakültəsinin doktorantı Yaponiyanın Kumamoto Universitetində elmi ezamiyyətdədir

19/09/2017
Bakı Dövlət Universitetinin Fizika fakültəsinin doktorantı Rəhimli Almara Yaponiyanın Kumamoto Universitetinin “Tətbiqi kimya və biokimya” mərkəzinə bir aylıq elmi ezamiyyətə göndərilib. Yaponiyanın Elm Fondu tərəfindən maliyyələşdirilmiş layihə əsnasında ezamiyyətdə olan doktorant səthi karbonabənzər materialla modifikasiya olunmuş titan-dioksid nanohissəciklərinin yeni metodla sintezi, xassələrinin tədqiqi və tətbiqi imkanlarının araşdırılması məsələləri ilə məşğul olacaq. Qeyd edək ki, Almara Rəhimlinin elmi rəhbərləri BDU-nun Fizika fakültəsinin dekanı, professor Məhəmmədəli Ramazanov və Yaponiyanın Kumamoto Universitetinin professor Hirotaka Iharadır.

Avropa Birliyinin Nizami qrant layihəsinin iştirakçılarının növbəti mitinqi

27/09/2016

26-28 sentyabr tarixlərində İsveçin Upsala universitetində Azərbaycanda doktoranturanın Avropa standartlarına uyğunlaşdırılması barədə Avropa Birliyi tərəfindən ayrılmış qrant Nizami layihəsinin iştirakçılarının növbəti mitinqi olmuşdur. Mitinq iştirakçılarını salamlayan Upsala universitetinin Beynəlxalq ofisinin rəhbəri Glaes Levinson qeyd etdi ki, bu layihənin böyük əhəmiyyəti var və onun uğurla yerinə yetirilməsi Azərbaycan Elm və Təhsil sisteminin Avropa təhsil sisteminə qoşulmasına kömək edəcək. Layihə  koordinatoru Veronique Montero çıxış edərək layihənin uğurla yerinə yetirilir. Mitinq zamanı Azərbaycan Təhsil Nazirliyinin əməkdaşı Vüsalə Qurbanova doktoranturanın bu günkü vəziyyəti və gələcəkdə onun Aropa standartlarına uyğunlaşdırılması zərurəti barədə ətraflı məlumat verdi.  Doktorantura təhsilinin beynəlmiləşdirilməsi barədə çıxış edən prof. Ülviyyə Həsənova öz çıxışında bildirdi ki, Azərbaycan Dövlət proqramı ilə xarici ölkələrə magistraturaya və doktoranturaya istedadlı gəncləri təhsil almağa göndərir və xarici ölkələrdə kredit sistemi ilə doktorantura rəhsili alan gənclərin diplomların tanınmasında ciddi problemlər var. Tamam başqa sistem ilə təhsil alan gənclərin Azərbaycanda diplomlarının hüququ cəhətdən tanınması mümkün deyil. Çünki onlar fərqli təhsli fərqli standartlala alıblar. Ona görə də bu sistemə keçid artıq tarixi zərurətə çevrilib. Upsala Universitetinin professoru Leif Kirsebom Avropa modelindən danışarkən qeyd etmişdir ki, inkişaf etmiş ölkələrdə doktorantura təhsilində fərqlər yalnız elm və təhsil səviyyələrinə görə fərqlənir. Azərbaycan da Boloniya prosesinə qoşulub və təhsilin 3-cü pilləsində də kredit sisteminin tətbiqi vahid təhsil məkanının yaradılmasına kömək edər. Sonra qruplar üzrə bu keciddə vacib olan yolların müəyyən edilməsi təhlil edildi.

Bookmark and Share