Search

Axtarış


İSESKO-nun baş direktoru Bakı Dövlət Universitetinin Dostu adına layiq görülüb

22/12/2017
İslam Təhsil, Elm və Mədəniyyət Təşkilatının (İSESKO) baş direktoru Əbdüləziz bin Osman əl-Tüveycrinin rəhbərlik etdiyi nümayəndə heyəti Bakı Dövlət Universitetində olub.

ELAN

19/12/2017
Bakı Dövlət Universitetinin nəzdində fəaliyyət göstərən D.02.012 Dissertasiya Şurasında 21 dekabr 2017-ci il tarixdə saat 15.30-da əsas bina-437 saylı auditoriyada Sevinc Qərib qızı Nuriyevanın “Qamma şüalar və elektrik qaz boşalması ilə modifikasiya olunmuş polipropilen matrisdə Ag2S nanohissəciklərinin formalaşması xüsusiyyətləri” mövzusunda, 2222.01– “Nanoquruluşların fizikası və texnologiyası”  və 2220.01– “Yarımkeçricilər fizikası” ixtisasları üzrə fizika üzrə fəlsəfə doktoru alimlik dərəcəsi almaq üçün təqdim etdiyi dissertasiya işinin müdafiəsi keçiriləcək. Arzu edənlər iştirak edə bilərlər.

Fizika fakültəsi Nanoaraşdırmalar laboratoriyasında növbəti Elmi seminar keçirilmişdir

15/12/2017
Fizika fakültəsi Nanoaraşdırmalar laboratoriyasında növbəti Elmi seminar keçirilmişdir. 15 dekabr 2017-ci il tarixində Nanoaraşdırmalar mərkəzinin aparıcı elmi işçisi - müdir müavini Mustafa Muradovun rəhbərliyi ilə baş tutan seminarda II kurs magistrantı Nərminə Dadaşovanın və I kurs magistrantı İlyas Nəsibovun elmi tədqiqat işləri ilə bağlı çıxışları olmuşdur. Nərminə Dadaşova “Kristalzasiya mühitinin temperatur ve konsentrasiyasının CuS hissəciklərinin formalaşmasına təsirinin öyrənilməsi (SILAR metodu) ” mövzusunda ,  İlyas Nəsibov isə “CdZnS nanostrukturlarının formalaşma mexanizmi” mövzusunda tədqiqat işlərinin nəticələrini təqdim ediblər. Sonda müəllim-tələbə heyətinin sualları cavablandırılıb. Növbəti elmi seminar 22.12.17 tarixində keçiriləcəkdir. Arzu edənlər iştirak edə bilər.

Təhsilə yeni baxış

08/10/2015

Təhsilə yeni baxiş, “Açıq dərs” proqramında Bakı Dövlət Universitetinin Fizika fakültəsinin dekanı, professor Məhəmmədəli Ramazanov deyib.
Onun fikrincə, orta məktəblərdən ali məktəblərə gələn şagirdlərin biliyi təfəkkürə yox, yaddaşa söykənir: “Bu nə deməkdir? Yəni şagird orta məktəbdə təhsil alır və müəyyən bazaya malik olur. Onlar ali məktəbə qəbula yaxın dövrlərdə repetitorlardan dərs almağa başlayırlar. Həmin repetitorlar şagirdləri təfəkkürə yox, yaddaşa söykənən bilik üzərində hazırlayırlar. Bizə gələn xammalın keyfiyyətinin müəyyənləşdirilməsi, orta məktəb və ali məktəb arasındakı uçurumu araşdırmaq üçün tədqiqat işi aparmışıq. Tədqiqatlar ona söykənib ki, çox yüksək balla universitetlərə daxil olan tələbələrin böyük əksəriyyəti elə ilk semetrdə qeyri-kafi qiymət alırlar. Yəni ali məktəbdə tələbələr imtahanı yazılı şəkildə verir. Müəllimlər onların əzbərlədiklərinə yox, düşüncələrinə qiymət verir. Nəticədə böyük bir uçurum yaranır. Bu da təbii ki, ali məktəblərə yüksək balla daxil olan tələbələrin psixoloji durumuna mənfi təsir göstərir. Beləliklə, zəif düşüncəsi olan tələbələr ruhdan düşür, onların bir qismi isə yavaş-yavaş bu sistemə qayıdır. Odur ki, əgər biz Azərbaycanın təhsil sistemində problemləri aradan qaldırmaq istəyiriksə yaddaşa söykənən biliyə yox, təfəkkürə söykənən biliyə keçməliyik”.

M.Ramazanov çıxışında elmdə yaşlanma probleminə də toxunub və vacib hesab edib ki, bu sahədə gəncləşmə olmalıdır. Onun sözlərinə görə, elmdə xüsusən gənc oğlanların sayı artmalıdır: “BDU-nun Fizika fakültəsində 90-a yaxın müəllim var. Bunlardan 10 nəfərin yaşı 75-dən yuxarıdır. 25 nəfərin yaşı 65-75 arasındadır. Ən cavan 3 müəllimimiz var və onların yaşı 25-35 arasındadır. Elmdə qadınların sayı kişiləri üstələyir. Ən fəlakətli hal odur ki, fizika fakültəsində də bu hal yaşanır. Elə elm sahələri var ki, kişilər üçündür. Yəni həmin elmin tədiqat obyekti kişilərə aiddir. Məsələn, yüksək gərginliklərlə, mürəkkəb sxemlərlə kişilər işləməlidir. Azərbaycanda magistraturada təhsil alan oğlanların sayı ölkə üzrə magistrantların 5 faizini təşkil edir. Çünki onlar orduya xidmətə gedirlər. Amma qayıdandan sonra biz onları tədrisə cəlb edə bilmirk. Xidmətdən qayıdandan sonra onlar kənar yerlərdə iş axtarırlar. Odur ki, magistrantlara hərbi xidmətdən möhlət hüququ vermək məsələsi həll edilməlidir. Bu, Azərbaycan üçün çox vacib məsələdir. Amma niyə həll olunmadığı mənə çatmır”.

M.Ramazanov onu da əlavə edib ki, naşı, biliyi və təcrübəsi olmayan adamlar magistrantlara möhlət hüququnun verilməsi məsələsini başqa cür yozmağa çalışırlar və dolayı yolla magistrlərin orduya getməsinin vacibliyini əaaslandırmağa çalışırlar: “Bəli, Azərbaycanın bütün sağlam adamlarının orduya getmək borcudur. Bu vəzifəni 35 yaşına kimi hamı yerinə yetirməlidir. Amma Konstitusiyamızda da var ki, Azərbaycan vətəndaşları fasiləsiz təhsil almaq hüququna malikdir. Biz bunu təmin eləməliyik. Xüsusən magistraturada”.













Bookmark and Share